sysdba.ir

وبلاگی برای انتشار تجربیات شخصی راهبر پارسی اوراکل

sysdba.ir

وبلاگی برای انتشار تجربیات شخصی راهبر پارسی اوراکل

راه‌های مختلفی برای همکاری با sysdba.ir وجود دارد. در وهله اول می‌توانیم به تولید محتوا کمک کنیم. اگر در زمینه‌های مختلف اوراکل تخصصی دارید که فکر می‌کنید مطالب فارسی مناسبی برای آن موضوع در دسترس نیست و می توانید به تولید محتوای فارسی و انتشار علوم کمک کنید؛ کافی ست برای انجام هماهنگی به آدرس oraserv.ir@gmail.com ایمیل بزنید تا مطالب تون را با نام خودتون در سایت منتشر کنیم. حتی اگه فکر می‌کنید زبان تون خوب هست، می‌توانید در ترجمه متون تخصصی به ما کمک کنید.  خلاصه باب تولید محتوای با کیفیت باز است. بعد از تولید محتوا می توانیم در زمینه تأمین منابع باهم همکاری کنیم. طبیعی هست که به دلیل تحریم‌های ظالمانه دسترسی به سایت اوراکل و مطالب و فایل های مربوطه به راحتی و برای همگان امکان‌پذیر نیست. برای رفع این موضوع می‌شود فایل‌های حیاتی و پرکاربرد را روی سرورهای داخلی برای عموم در دسترس گذاشت. این ایده نیاز به فضای مطمئن بر روی هاست‌های داخلی دارد که می‌شود به نحوی به تأمین آن کمک کرد.

اگر تازه‌کار هستید و فکر می‌کنید هیچ رقمه نمی‌توانید کمک کنید باید بگویم که درست فکر می‌کنید. 🙂 شوخی کردم، جدی نگیرید. مهم‌ترین کمکی که می‌شود به بهبود سایت کرد، انتقال بازخوردها به نویسنده است. خواهش می‌کنم این بخش رو جدی بگیرید. باور کنید برگشت بازخوردها به نویسنده بسیار امیددهنده است و در تولید محتوا کمک شایانی می کند. راستی اگه فرد باسلیقه‌ای هم هستید می‌توانید در بهبود ظاهر سایت به ما کمک کنید.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.